SPOSOBY PŁATNOSCI I PROWIZJE

W BOARDSLIDE.PL  sam wybierasz sposób w jaki zapłacisz za swoje zakupy. Do wyboru masz następujące opcje:

KARTA KREDYTOWA - Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę Przelewy 24, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. 

PRZELEW ON-LINE - W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis IAI S.A. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.

ZA POBRANIEM - Zapłacisz za przesyłkę kurierowi przy odbiorze paczki. 

PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku. Na wykonanie przelewu masz 7 dni od momentu złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

SKID Marek Tomczak

ul. Swoboda 4

30-332 Kraków

mBank 09 1140 2004 0000 3002 4437 3853

 

Prosimy w tytule zamieścić informację: BOARDSLIDE opłata za zamówienie nr [tu proszę podać numer zamówienia].


SPRZEDAŻ RATALNA mBank (dotyczy wysyłki do Polski) - Złóż zamówienie w sklepie internetowym. Jako formę płatności wybierz raty, następnie wypełnij i wyślij wniosek kredytowy. Dane które wpiszesz powinny być poprawne, gdyż ewentualne błędy mogą utrudnić, przedłużyć lub wręcz uniemożliwić skorzystanie z kredytu.
Wstępna decyzja o przyznaniu lub odmowie przyznania kredytu zostanie niezwłocznie przesłana na wskazany we wniosku kredytowym adres e-mail.

Wszystkie szczegóły dotyczące składania wniosków kredytowych uzyskasz na stronie mBanku lub przy każdym produkcie na sklepie internetowym.

Uwaga! Minimalna kwota zamówienia przy jakiej można skorzystać z opłaty w formie rat wynosi 300 zł.

W przypadku zwrotu towaru zakupionego na raty, po odesłaniu towaru należy dokonać anulowania kredytu w banku, który go udzielił

 



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel